reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Galovič

Miroslav Galovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  233
  •  | 
  • Páči sa:  1 282x

Od mala som spojený so školou. Po absolvovaní základnej, strednej a vysokej školy som "prestúpil" za katedru a všetky stupne si zopakoval, tentoraz v opačnom poradí. A občas ma kopne aj spisovateľská múza :-)... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

Sídliskové záhradky - druhý (netradičný) okruh. Kam ma zaviedla beštyja.

Miroslav Galovič

Sídliskové záhradky - druhý (netradičný) okruh. Kam ma zaviedla beštyja.

Pred vyše týždňom sme sa prechádzali pomedzi sídliskové záhradky. To sme šli s beštyjou po tradičnom okruhu.

  • 28. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 37
Agónia smutnej hondy. The end? Áno, THE END! (aktualizované 12.3.2021)

Miroslav Galovič

Agónia smutnej hondy. The end? Áno, THE END! (aktualizované 12.3.2021)

Toto auto je už pasienkový inventár. Prvýkrát sme ju objavili v júli minulého roka. To sa zjavila ako vedľajší produkt pri kysuckých Černobyľoch.

  • 1. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 212x
  • 323
Kde nebolo, tam nebolo. 2/?. Za 7 kopcami, za 7 dolami, v 7 lesoch...

Miroslav Galovič

Kde nebolo, tam nebolo. 2/?. Za 7 kopcami, za 7 dolami, v 7 lesoch...

Čaute, kamoši. Možno sa na mňa pamätáte, boli sme aj s koktavým čuníkom v takom lesnom šenku, kde mala svoju ambulanciu aj logopedička pani sova.

  • 26. jan 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 268x
  • 347
Príbeh smutnej Hondy pokračuje. A niečo, čo mi rozum neberie... DOPLNENÉ 15.1. O NOVÉ FOTO

Miroslav Galovič

Príbeh smutnej Hondy pokračuje. A niečo, čo mi rozum neberie... DOPLNENÉ 15.1. O NOVÉ FOTO

Dnes budem stručný. Až nemusíme do diskusie dlhé míle ako keď sme mali Bilancova(nie:-). To rolovanie bol never ending story.

  • 8. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 360
Príbeh smutnej Hondy.

Miroslav Galovič

Príbeh smutnej Hondy.

Mnohí z nás poznajú ten pocit, keď sa stali majiteľmi nového tátoša. Prvé jazdy v nablýskanom, novotou voňajúcom fáre. (na ten pocit tínedžera pri novom rodičovskom žiguláčiku nikdy nezabudnem).

  • 21. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 301x
  • 206
reklama
Kde nebolo, tam nebolo... (1/?) (prosím nepliesť s Krajom, kde nič nebolo).

Miroslav Galovič

Kde nebolo, tam nebolo... (1/?) (prosím nepliesť s Krajom, kde nič nebolo).

Lebo tu toho je celkom dosť. Dnes napríklad domček, ktorý je šenk a zároveň logopedická poradňa. Zaujímavý podnikateľský zámer, čo poviete.

  • 21. nov 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 024x
  • 60
Bilancova(nie). Čo bolo (to bolo, terazky som blogerom) a čo (možno) bude.

Miroslav Galovič

Bilancova(nie). Čo bolo (to bolo, terazky som blogerom) a čo (možno) bude.

Pri významných číslovaných udalostiach či výročiach človek zvykne bilancovať. Takou udalosťou a zároveň výročím je pre mňa VOSR. Pozor – nie tá fejková VNSR, ale originál ruská z októbra.

  • 27. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 346x
  • 392
Slovenské Černobyle strojov (medzihra medzi sériami)

Miroslav Galovič

Slovenské Černobyle strojov (medzihra medzi sériami)

Toto je „súkromná“ medzihra medzi dvoma sériami Slovenských Černobyľov. Výber strojov a prístrojov, ktoré už neslúžia svojmu účelu.

  • 24. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 012x
  • 44
K lžiam, dehonestácii a ohováraniu. Aby boli veci jasné.

Miroslav Galovič

K lžiam, dehonestácii a ohováraniu. Aby boli veci jasné.

Pán Paculík z našej korešpondencie vie, že som sa už pánom Droppom nemienil zaoberať.  Keďže pán Droppa ale k svojmu blogu ktorého názov parafrázujem nepovolil diskusiu, skúsim stručne reagovať týmto spôsobom.

  • 17. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 329x
  • 18
Bakalárky, diplomovky, rigorózky... (a iné plagiáty)

Miroslav Galovič

Bakalárky, diplomovky, rigorózky... (a iné plagiáty)

Aktuálne ovládli politickú scénu (ne)plagiáty našich politických verchušiek. Dvaja z najvyšších už čelili odvolávaniu, jeden dokonca navrhol sám seba. A čo sme my horší ako naši vyvolení???

  • 27. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 154x
  • 394
reklama
Vajko na vandrovke

Miroslav Galovič

Vajko na vandrovke

Stalo sa pri raňajkách. Chystal som si hemendex. A vajíčko na mňa. Naozaj ma musíš dať na panvicu? Ja že a ako inak? No daj si hemendex, bez šunky a bez vajíčka, len tak s chlebíkom.

  • 24. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 611x
  • 256
Môj podvojný svet

Miroslav Galovič

Môj podvojný svet

Nikdy som sa nenazdal, že budem jeho súčasťou. Či on mojou? Ale poporiadku. Pred desiatimi rokmi som bol na operácii šedého zákalu.

  • 28. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 859x
  • 403
Roky osemdesiate. Študentské a bezstarostné.

Miroslav Galovič

Roky osemdesiate. Študentské a bezstarostné.

U mňa spojené s Bratislavou. Mesto, kde som prežil 8 rokov. Nechýbalo veľa, a dnes by som bol Bratislavčan. Pozor, nie Blavák. Na to boli domáci citliví... Dnes nasadneme na stroj času.

  • 30. mar 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 767x
  • 289
Priateľstvo muža a ženy. Je vôbec možné?

Miroslav Galovič

Priateľstvo muža a ženy. Je vôbec možné?

Pokiaľ tam nehrozí iskrenie, nevidím v tom problém. V opačnom prípade...  Paľo Hammel má pieseň Kamalásky.  Tie myslím dosť vystihujú podstatu.  Aj keď v samotnej piesni je už pohoda.

  • 23. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 300
User friendly. A čo tak human friendly?

Miroslav Galovič

User friendly. A čo tak human friendly?

User friendly.  Užívateľsky prívetivý.  Slovné spojenie, ktoré sa vžilo s novými technológiami. Human friendly sa občas zvykne používať v podobnom význame. Mne by sa  však viac v tomto kontexte hodilo ľudsky priateľský.

  • 20. jan 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 644x
  • 203
reklama
SkryťZatvoriť reklamu