reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Galovič

Miroslav Galovič

Bloger 
  • Počet článkov:  233
  •  | 
  • Páči sa:  1 280x

Od mala som spojený so školou. Po absolvovaní základnej, strednej a vysokej školy som "prestúpil" za katedru a všetky stupne si zopakoval, tentoraz v opačnom poradí. A občas ma kopne aj spisovateľská múza :-)... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Igor sa vrátil. Podržať Ivanovi chrbát...

Miroslav Galovič

Igor sa vrátil. Podržať Ivanovi chrbát...

A ešte nám radí, že nemusíme všetci písať modrým progresívnym perom. Veď máme aj červené...

  • 22h
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 2 852x
  • 14
Nie je nič horšieho, ako vyzliecť sa skôr, než vojdeš do vody (ako hovorí jeden klasik)

Miroslav Galovič

Nie je nič horšieho, ako vyzliecť sa skôr, než vojdeš do vody (ako hovorí jeden klasik)

Tento materiál bol pripravený ešte pred dnešnou "tlačovkou" Ministerstva kultúry. Ale zapadá do "skladačky".

  • 14. mar
  • Páči sa: 22x
  • Prečítané: 604x
  • 0
Prezidentské panoptikum (dnes Bobkový list, Semafór a Per-ma-nent-ný Ví-ťaz)

Miroslav Galovič

Prezidentské panoptikum (dnes Bobkový list, Semafór a Per-ma-nent-ný Ví-ťaz)

Do tejto TOP 3 som nezaradil serióznych kandidátov (nektorí s.r.o.), favoritov Ivana Korčoka a Petra Pelegríniho

  • 4. feb
  • Páči sa: 12x
  • Prečítané: 807x
  • 4
Ako Milan odmietol voliť menšie zlo. Ale voliť napriek tomu išiel.(Mikroblog No 18).

Miroslav Galovič

Ako Milan odmietol voliť menšie zlo. Ale voliť napriek tomu išiel.(Mikroblog No 18).

(alias "odmietavé desatoro" Klubu čakateľov na lepšie zajtrajšky).

  • 14. jan
  • Páči sa: 24x
  • Prečítané: 1 407x
  • 2
Kto je vinný, nech hodí kameňom... (Mikroblog No 17, alias "O 5 minút 12" tentoraz 5 minút po 17-tej)

Miroslav Galovič

Kto je vinný, nech hodí kameňom... (Mikroblog No 17, alias "O 5 minút 12" tentoraz 5 minút po 17-tej)

Trocha som dnes surfoval po Instagrame. A hoci už politické diskusie pozerám zriedka, toto ma upútalo.

  • 14. jan
  • Páči sa: 88x
  • Prečítané: 9 390x
  • 26
reklama
BlogoPF 2024. Reparát - ako to bolo s tým veľkým vtákom (a bude ich tu viac...) Mikroblog No 16

Miroslav Galovič

BlogoPF 2024. Reparát - ako to bolo s tým veľkým vtákom (a bude ich tu viac...) Mikroblog No 16

Bol som v minulej diskusii k PF 2024 požiadaný o background* k operencovi v telocvični. Že jako, prečo, kedy?

  • 2. jan
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 401x
  • 2
Demokracia je ako sneh. Tiež môže zmiznúť zo dňa na deň... (PF 2024)

Miroslav Galovič

Demokracia je ako sneh. Tiež môže zmiznúť zo dňa na deň... (PF 2024)

Pravdaže, je to metafora. A možno nedáva žiaden zmysel*.

  • 31. dec 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 442x
  • 14
Tajomný a trocha hrôzostrašný  londýnsky cintorín (malý kráľovský Černobyľ, aj keď zdanie niekedy klame...)

Miroslav Galovič

Tajomný a trocha hrôzostrašný londýnsky cintorín (malý kráľovský Černobyľ, aj keď zdanie niekedy klame...)

Prichádzam s krížkom (cintorínom) trocha po funuse (Dušičkách). Ale nechcel som skôr rušiť sviatočnú atmosféru.

  • 3. nov 2023
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 725x
  • 4
Zväčšovák (alias fotografia v praveku)

Miroslav Galovič

Zväčšovák (alias fotografia v praveku)

Nadviažem na minulý článok, kde som sa kochal jednou retro - výstavkou. A zvlášť ma emočne zasiahol jeden prístroj.

  • 6. sep 2023
  • Páči sa: 13x
  • Prečítané: 964x
  • 2
Báječné mašinky mého mládí (retrotechnika a s ňou súvisiace príhotky lovené v pamäti)

Miroslav Galovič

Báječné mašinky mého mládí (retrotechnika a s ňou súvisiace príhotky lovené v pamäti)

Koncom augusta som pracovne navštívil jednu strednú škole vo Zvolene. A v jednom vestibule som zrazu mal divný pocit.

  • 5. sep 2023
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 825x
  • 6
reklama
Opustený medvedík, zachránená kaverna a tri račianske "ruinostánky". Záver račianskej trilógie. (Mikroblog No 15)

Miroslav Galovič

Opustený medvedík, zachránená kaverna a tri račianske "ruinostánky". Záver račianskej trilógie. (Mikroblog No 15)

Sčernobylieva sa. Ergo blíži sa návrat k mojej srdcovke - Slovenským Černobyľom. Toto berte ako predohru k tretej sérii.

  • 10. júl 2023
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 261x
  • 3
Račianske venčovacie potulky bez ladu a skladu

Miroslav Galovič

Račianske venčovacie potulky bez ladu a skladu

Aj keď račianske... Ulica je Račianska, ale technicky sme vraj v Novom Meste. Ale nie to je podstatné...

  • 10. júl 2023
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 453x
  • 6
Predvolebné Bilboard-hrátky. Alebo čo nám panskí huncúti zatajili...

Miroslav Galovič

Predvolebné Bilboard-hrátky. Alebo čo nám panskí huncúti zatajili...

Viem, sľúbil som nepísať o politike. Ale toto vlastne nie je žiadna seriózna politika, len sezónne Bilboardo-branie...

  • 6. júl 2023
  • Páči sa: 18x
  • Prečítané: 922x
  • 13
Tatranské pastorále 2. Vodopády Studeného potoka (a finále na Rajnerke).

Miroslav Galovič

Tatranské pastorále 2. Vodopády Studeného potoka (a finále na Rajnerke).

Viem, avizoval som pokračovanie včera. Ale táto blogopauzička je zanedbateľná. Nuž, dobivakujeme a ideme ďalej.

  • 27. jún 2023
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 219x
  • 8
Tatranské pastorále 1 (pajcol som z majora Zemana...). Dnes Štrbské Pleso a Hrebienok.

Miroslav Galovič

Tatranské pastorále 1 (pajcol som z majora Zemana...). Dnes Štrbské Pleso a Hrebienok.

Dnes som písal o dlhej blogopauze. Zdá sa, že ju nahradila blogo ADHD :-). Ale pokoj, to sa časom preklopí...

  • 25. jún 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 1 666x
  • 2
reklama
Blogoblok (či Blokoblog ?) II. (alias interrupcia druhej blogopauzy).

Miroslav Galovič

Blogoblok (či Blokoblog ?) II. (alias interrupcia druhej blogopauzy).

Priatelia, toto bude strašne nesúrodý a rozháraný článok. Vyšiel som skrátka (aj zdlha) z cviku. Veď viď hneď nadpis...

  • 25. jún 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 211x
  • 2
"Štiavničkovské tajšíky", alias Teplické serpentíny (zo siedmich divov Turca)

Miroslav Galovič

"Štiavničkovské tajšíky", alias Teplické serpentíny (zo siedmich divov Turca)

Takto pred rokom sme boli na Veľkú noc v Banskej Štiavnici. Spracoval som ju v 7-dielnej sérii*, kde boli aj tajchy.

  • 12. apr 2023
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 1 190x
  • 3
Fašingy, Turíce, Veľká noc ide... ale tahet. Dnes o kontroverzii tradícií.

Miroslav Galovič

Fašingy, Turíce, Veľká noc ide... ale tahet. Dnes o kontroverzii tradícií.

Fašiangy za nami, Turíce pred nami a Veľká noc na odchode. A ja v permanentnom blogosklze, aj teraz len tak tak...

  • 10. apr 2023
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 552x
  • 14
Štiavnické fragmenty. Keď je láska v plameňoch (neplánovaný smutný epilóg)

Miroslav Galovič

Štiavnické fragmenty. Keď je láska v plameňoch (neplánovaný smutný epilóg)

Od apríla do augusta som zverejnil sedemdielny seriál z Veľkonočnej Banskej Štiavnice. Netušil som, že bude ešte epilóg.

  • 19. mar 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 247x
  • 3
Plesová sezóna po tretie (predané). Kúpele Helios ako "ochutnávka" najbližšieho Černobyľu* a ďalšie Štrbské architektonické čriepky.

Miroslav Galovič

Plesová sezóna po tretie (predané). Kúpele Helios ako "ochutnávka" najbližšieho Černobyľu* a ďalšie Štrbské architektonické čriepky.

* moji čitatelia vedia o seriáli "Slovenské Čenobyle". Po dvoch sériách chvíľu odpočíva, ale čoskoro naberie nový dych.

  • 22. feb 2023
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 455x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu