reklama

Kde nebolo, tam nebolo. 2/?. Za 7 kopcami, za 7 dolami, v 7 lesoch...

Čaute, kamoši. Možno sa na mňa pamätáte, boli sme aj s koktavým čuníkom v takom lesnom šenku, kde mala svoju ambulanciu aj logopedička pani sova.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (347)
To som ja
To som ja (zdroj: -mg-)

Čuníka odnaučila koktať (iná vec je, že musel stále dookola omieľať tie isté vety) a na mne tiež nespoznáte, akú logopedickú vadu som vtedy mal. 

A bol tam aj kopec iných kamošov, isto si spomínate, na konci doleteli mačky Čá a Pí. Ale tuším Čá si zmenila meno na Pá.

A všetci v lese skandovali. Pí, Pá, Pí, Pá... 

Pí a Pá
Pí a Pá (zdroj: -mg-)

Pekné a dojímavé to bolo. Ibaže myši zo šenku si ich chceli upiecť. Neviete, ako to dopadlo? 

Alebo isto si pamätáte tú kvetinku Adélu, čo tak ľúbila mäso a nikto jej nedal jesť, hoci sa už blížila hlboká noc... Možno tiež bola na hostine z pečených PíPá... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
hladná Adéla
hladná Adéla (zdroj: -mg-)

Ak si nepamätáte, alebo ste s nami neboli, kuknite sem.

Mňa ste isto poznali z fotky.

Som malý hmyz z nadčeľade osy. Telo mám článkované, len samotný zadoček mám delený na niekoľko článkov spojených blankou, čo umožňuje meniť jeho veľkosť. Žijeme v postavených kopčekovitých hniezdach v kolóniách. 

Ale ako som sa stal slávnym, moji kolegovia to nevedeli zniesť a z kopčekovitého hniezda ma vyhodili.

Tak som sa vydal na cesty hľadať si nové bývanie. 

najvyšší čas hľadať nové bývanie
najvyšší čas hľadať nové bývanie (zdroj: -mg-)

A už mám najvyšší čas, v noci je zima a padá aj sneh... 

Ukážem vám, aké mám ponuky. 

Jedna. 

Domček na vtáčej nôžke. Ale asi by sa mi točila hlava. 

domček na nôžke
domček na nôžke (zdroj: -mg-)

Dva až šesť. 

Tých podobných domčekov je viac. Bolo by so susedmi aj veselo. Ale to isté, je to veľmi vysoko. 

susedia v oblakoch
susedia v oblakoch (zdroj: -mg-)

Sedem. 

Hubka je na zemi. Ale bojím sa, že síce od dažďa klobúčik pomôže, ale bude fúkať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
hubka
hubka (zdroj: -mg-)

Osem. 

Tuto by asi nefúkalo. Ale toto nie je nehnuteľnosť. Ja chcem bývať na jednom mieste a nie labdzovať aj s panelákom kae tae... 

slimáčik máčik, ukáž tykadlá
slimáčik máčik, ukáž tykadlá (zdroj: -mg-)

Deväť.

Podnájom u kamoša čuníka. V novom tehlovom domčeku. Ale. To jeho ko-ko-kotanie mi lezie na citlivý zväzok vlákien, vysielajúcich signály do mozgu. 

ko-koktavý ču-čuník
ko-koktavý ču-čuník (zdroj: -mg-)

Desať. 

Medovníková chalúpka. A ja skončím na pekáči. Totak! 

ježibabine medolapky
ježibabine medolapky (zdroj: -mg-)

Jedenásť. 

V chalúpke u babičky, čo čaká na vnučku s nápadnou Čiapočkou. Neviem, či sa hodí do lesa. Ale čosi mi tu nesedí. Babičkine zuby a najmä tie velikánske okále. A nie, nesedela na wecku... 

babičkin domček v lese
babičkin domček v lese (zdroj: -mg-)
zubatá a okatá babička v postieľke
zubatá a okatá babička v postieľke (zdroj: -mg-)

Dvanásť až pätnásť. 

Domček deduška, čo zapaľuje hviezdičky.

deduško Nočníček... Či? (upps)
deduško Nočníček... Či? (upps) (zdroj: -mg-)
deduškov domček
deduškov domček (zdroj: -mg-)

Búda jeho psíka.

... a jeho psík
... a jeho psík (zdroj: -mg-)

 Salaš u Maťka a Kubka. 

pohostinní valasi
pohostinní valasi (zdroj: -mg-)

Panské sídlo. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
panské sídlo
panské sídlo (zdroj: -mg-)

Mne sa ale najviac pozdáva posledná ponuka. 

kde opica nebolí
kde opica nebolí (zdroj: -mg-)

Čo vy na to? 

Môžete sa k tomu (ale aj k hocičomu inému) ozvať v diskusii. 

Ale bacha!

Už viete, že mám logopedickú vadu. Neviem povedať jedno hlúpe písmenko. 

Ale viem ju maskovať. 

Môžete čítať tento článok stále znova a znova, ale nenachytáte ma. To písmenko tam jednoducho nenájdete. Všetko sa dá povedať aj bez neho. Aj ten podhlavolomný jazykolam. Spomínate? 

A tie vtáky z toho sena, šup hup do ďalšieho sena... 

A vy budete ku mne ohľaduplní.

Kto bude chcieť tuto diskutovať, tiež to hlúpe písmenko nesmie použiť.

Všetko sa chce, keď sa dá. 

(túto zábavku sme za dávnych čias s chalanmi občas využívali na budovanie pivového fondu. Kto sa pomýlil a použil to písmenko, zaplatil do fondu mincu s jednotkou. Už na ďalší deň sa pivopilo).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môžme aj včil.

Kto sa pomýli, dá na Slezyne do fondu takú istú mincu. Len nie slovenskú menu, ale tú, čo zaviedla Únia. 

Tak nech sa páči, debatujte. HA! 

***

Jáj, aby som nezabudol.

Poučenie z dnešného sťahovania.

Dbajte aj na to, aby ste mohli deliť odpad. Kovy, sklo, noviny a letáky a plasty.

A po novom nevyhadzujte ani šupku od banánu.

bioodpad
bioodpad (zdroj: -mg-)

Lesné postavičky a obydlia sme si požičali z Pohádkového lesa, nachádzajúceho sa vedľa Koliby nad Nezbudskou Lúčkou. 

Miroslav Galovič

Miroslav Galovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  234
  •  | 
  • Páči sa:  1 401x

Od mala som spojený so školou. Po absolvovaní základnej, strednej a vysokej školy som "prestúpil" za katedru a všetky stupne si zopakoval, tentoraz v opačnom poradí. A občas ma kopne aj spisovateľská múza :-)... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu