reklama

(Skoro) kamaláska z letného čundru. Sladkých sedemnásť a svet gombička...

(záver voľnej trilógie). ************* Mal som teraz z príležitosti VOSR také obdobie, keď som trocha (?) bilancoval (teraz je práve polčas medzi 25. októbrom a 7. novembrom, dátumami s touto revolúciou neodmysliteľne spojenými).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

A spomínal aj na Kamalásky.

(inšpirovaný už desaťročia Palim Hammelom. Pokiaľ ste o Kamaláskach doteraz nepočuli, vráťťe sa o pár slovíčok naspäť a kliknite).

Prvá čast, rátanie kamalások, vznikla spontánne.

A potom mi jedna z mojich obľúbených diskutériek položila otázku. Lockdown, či jesenná depka? A tak vznikla druhá časť, inventúra kamalások.

Možno sa v budúcnosti k Cechu kamalások ešte vrátim, Lebo aj to rátanie (len do jedna), aj tá inventúra boli trocha odfláknuté. Teraz ale ešte nedozrel čas.

Dnes voľnú trilógiu uzavriem. Skoro kamaláskou, ktorá tej prvej - Zuzke, s ktorou ste sa už zoznámili, predchádzala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo len skoro? Nuž, bola ako letný osviežujúci vánok. Zjavila sa mi v živote len na dva dni.

V čase, keď som ako tínedžer na letnom čundri rozmýšľal, kde robím chybu, že stále nemám babu. A dúfal som, že práve na čundri s parťákmi sa to zmení. Nuž, zmenilo aj nezmenilo.

Moji najbližší priatelia jej príbeh už poznajú zo žltej knižôčky. Nebudem ju konkretizovať, ani uvádzať v zdrojoch, aby som jej nebodaj nerobil reklamu. Napokon prvotným zdrojom bol sám život. Pre ostatných príbeh priblížim teraz.

S láskavým zvolením autora a vydavateľstva vás pozvem na záver čundru piatich parťákov, relatívne čerstvých stredoškolákov. Presunieme sa v čase o zhruba 44 rokov späť k priehrade na južnej Morave.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
ide sa na čunder
ide sa na čunder (zdroj: -mg-)

Ale najprv sa zoznámte.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Táto partička už týždeň "čundruje". Sľúbil som, že na záver vás vezmem. Aby ste nekukali ako puci, stručne sa pozrite, čo sa zatiaľ udialo.

Prvý týždeň čundru

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Sobotu druhú ako aj nedeľu už ale budete sledovať s nami. Pokiaľ sa v texte vyskytnú isté nejasnosti, vyplývajúce z kontextu predchádzajúcich dní, stručne vysvetlím.

Majka (stretnutie).

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vysvetlivky:

10:40 - sáčok od mlieka sme nastrihali Erikovi, keď sme u neho v stane našli krabičku primerosov. Tie sme si vzali a sáčik vložili do krabičky. Pointa bola, že za Eikom mala prísť frajerka.

Poznámka o naprdení v stane a zubnej kefke - keď sme sa ho ako skúseného plejboja s Jarom pýtali, ako pozná, že sa vo vzťahu posunul ďalej. Zabil nás odpoveďou. Keď používaš jej zubnú kefku (a ona tvoju) a nemáš problém si pred ňou prdnúť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Narážka na túto príhodu je aj o 0:30.

18:45 - "PIECES vrátim Erikovi alebo Jarovmu pštrosovi". Hovorím o kondóme, ktorý som vzal Erikovi v nádeji, že mi môžno bude na "dobrej pomoci". Níázov z 3 PIECES na krabičke. Jarov pštros - tématicky súvisí. Ešte vo vlaku, cestou na čunder, Jaro otravne dookola vyspevoval: "Ponad náš dom letel pštros, v zobáku mal primeros..."

0:30 - basa. Treba vedieť, že sme mali dva stany. Pohodlný trojmiestny a malý dvojmiestny, kde sa dalo sotva ležať. Ten bol "basa". Vždy sme losovali, kto bude v base. Dnes som bol sám, druhá výnimka bola, keď prišla Erikova frajerka. Vtedy boli v base oni dvaja. A krabička s nstrihaným sáčkom od mlieka...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž, prichádza posledná večera. Ups., vlastne nedeľa.

Majka (rozlúčka).

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vysvetlivky:

Snáď len Inga s dcérami. Sexi tridsiatnička z DDR s malými dcérkami, ktoré si nás obľúbili. Raz tá mladšia za mňou prišla do stanu a niečo mi rozhorčene po nemecky hovorila. Ja som jej po slovensky pokojne odpovedal, netušiac o čom sa bavíme. Až prišla Erikova frajerka a pobavene mi preložila, že malá ma karhá za strašný bordel v stane....

(na Ingu som si s primerosom vo vrecku tiež chvíľu robil zálusk. To som sa ešte nestretol s Majkou).

Epilóg (rozuzlenie)

Obrázok blogu

Nuž, ani na záver nechýbal Pali so svojim pohľadom na život...

Majka zo Žiliny.

Letný víkendový vánok. Trvalo to príliš krátko, aby bola prvá členka Cechu kamalások. Ten založila až Zuzka. A príliš krátko aj na to, aby bola v Zbierke bývalých lások. Tá čakala na Ivanu, ktorú som spálil v ohni žiarlivosti.

Možno, keby som ju vtedy presvedčil, že som ten pravý. A chodil na víkendy za ňou. Ktovie, možno by minca dopadla na druhú stranu. Ale mali sme sladkých sedemnásť a život a kamaláskami a láskami len začínal...

Bonus - čundráci v rieke času...

prepáčte zníženú kvalitu obrazu a zvuku :-)
prepáčte zníženú kvalitu obrazu a zvuku :-) (zdroj: -mg-)
Miroslav Galovič

Miroslav Galovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  233
  •  | 
  • Páči sa:  1 282x

Od mala som spojený so školou. Po absolvovaní základnej, strednej a vysokej školy som "prestúpil" za katedru a všetky stupne si zopakoval, tentoraz v opačnom poradí. A občas ma kopne aj spisovateľská múza :-)... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu