reklama

Priateľstvo muža a ženy. Je vôbec možné?

Pokiaľ tam nehrozí iskrenie, nevidím v tom problém. V opačnom prípade...  Paľo Hammel má pieseň Kamalásky.  Tie myslím dosť vystihujú podstatu.  Aj keď v samotnej piesni je už pohoda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (300)

Či bolo iskrenie predtým, môžme sa len domnievať.

Týmto Kamalásky začínajú:

"Niekto zhora skríkol zhasni! Odtrhol mi lístok na sny. A ja predtým, ako zaspím, rátam svoje kamalásky..."

Veľmi sa mi páči táto "hammelovka". Hlavne ten pojem. Že kamalásky. 

("trocha menej ako lásky. Trocha viac než kamarátky." Ja tam to "bývalé iskrenie" priam cítim).

Mám taký svoj súkromný "Cech kamalások". A keď pred spaním rátam, zastavím sa pri čísle šesť. A nemyslím, že sa to v mojom veku ešte zmení... 

(prvé dve sú ešte zo stredoškolských čias. A následne, zhruba každú dekádu pribudla ďalšia. Aj keď, aby som pravdu povedal, so šiestou som už nerátal. Život niekedy prichystá prekvapenia...) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby bolo jasné.

Členstvo v Cechu povoľuje, ba priam vyžaduje "kolísanie" medzi kama a láskou, v ľubovoľnej intenzite a poradí. Iskrenie ako keď ide trolejbus pri mínus dvadsať. Bratislava vie, o čom hovorím :-). Ale NIKDY k ničomu nedôjde! (však mi rozumiete). Pod hrozbou vylúčenia z Cechu! Aj keby sa k tomu párkrát schyľovalo. Vtedy jeden musí vystaviť stopku. Nemôžu stratiť kompas obaja...

No dobre, akoby som vás počul.

Že som zatiaľ k téme dohromady nič nepovedal. Ale však od čoho je tu diskusia? (sám pôjdem príkladom). Ubezpečujem Vás, že VŠETKY príspevky sú k téme.

Chlapci, ak mučíte svoje telo striedmou stravou či namáhavým cvičením, aby ste boli štíhli, obdivovateľky sa vyroja ako dážďovky po letnej búrke. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A iskier prebehne viac ako bleskov.

Dievčence, aj pokazená práčka je k téme.Ved švárny opravár, a už to iskrí :-) (len dúfajme, že to nie je skrat v tej práčke).

Alebo vlastne zážitky a skúsenosti.

Ja som už priznal šestku kamalások.

Tak kto je ďalší?

 

 
Miroslav Galovič

Miroslav Galovič

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  235
  •  | 
  • Páči sa:  1 437x

Od mala som spojený so školou. Po absolvovaní základnej, strednej a vysokej školy som "prestúpil" za katedru a všetky stupne si zopakoval, tentoraz v opačnom poradí. A občas ma kopne aj spisovateľská múza :-)... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu